Szarszombat

 2009.01.31. 12:41

Ma már túl vagyok egy mosógépes elázáson, egy órányi mezitlábas hidegvizes tapicskolásban, lóg a belem a hajolgatástól, ahogy a vizet szedtem fel egy törölközővel, miközben azt vártam mikor jön üvöltve az öreglány aki alattam lakik, hogy felelősségre vonjon és rámverje a lakásának komplett újrafestését, na meg köhögök is mostmár úgyhogy visszamásztam az ágyba elinditani a recovery processt de később az éhség csak kihajtott hogy megegyek egy kiflit de úgy remegett a lábom a hideg kövön hogy később már én is remegtem ezért a számat is elharaptam belül, úgyhogy nézettem milyen piros a vérem a mosdókagylóban, és ha már ott voltam gondoltam engedek egy jó forró fürdőt hogy felmelegedjek de mikor ellenőriztem hogy jó lesz e a víz kiderül hogy tök hideg, illetve alig langyos szóval elzártam és mostmár csak arra vágyok hogy elteljen ez a szar nap.

A bejegyzés trackback címe:

https://csitt.blog.hu/api/trackback/id/tr93914050

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása