Még Egy Esélyt

 2009.01.31. 14:32

Berágtam, megnéztem a netet mennyibe kerül egy új mosógép a rég helyett amelyik kibszott velem.
Mondjuk egy ilyen nem lenne rosz.



Aztán az árak láttán úgy döntöttem kap az öreg Electrolux még egy esélyt. Majd figyelek rá. Azt hiszem azért pisilt maga alá mintegy 50 liter vizet mert nem érzékelte a súlyautomata azt az egyetlen gyapjúpulóvert amit a gyapjúprogram miatt külön akartam kimosni. Amikor belevágtam a víz feltörlésére beáldozott 6 törölközőt zokszó nélkül engedett bele normális mennyiségű vizet és most mos.... lehet hogy meglegyintette a végzet szele és összekapta magát. Helyes.

A bejegyzés trackback címe:

https://csitt.blog.hu/api/trackback/id/tr74914277

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása