túlélni

 2009.03.14. 13:09

Kéne egy jót enni de azt hiszem ma is valami gyorséttermi kaja lesz. Elkezdtem tojást sütni de félbehagytam. Elég érzékeny vagyok a szagokra és forró olaj meg nyerstojásszag volt a konyhában. Nem fejeztem be mert úgysem ettem volna meg.

Múlt hétvégén a kínai kajálda jó volt meg utána a rétesház. Kicsit giccses hely ez a "rétes house" de most épp szoktatóban vagyok giccsügyileg, úgyhogy nem volt baj.

Lehet elmegyek délután az Alexandrába könyveket bogarászni. Majd meglátom mennyire szédülök. Láttam kiadtak egy csomó Bukowskit, ami régen az egyik kedvencem volt. Lehet megveszem a Postát. Ez az első regénye. Majd megírom hogy tetszett-e.

A bejegyzés trackback címe:

https://csitt.blog.hu/api/trackback/id/tr801001647

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása