Rhoda Scott

 2009.03.18. 22:01

Na gondoltam anyám születésnapjára veszek két jegyet Rhoda Scott koncertjére. A Margitszigeti Szabadtéri Szinpadon lesz. MIntha régebben hallottam volna anyámat hogy emlegette ezt a zenészt. Gondoltam örülni fog neki. Elküldtem neki levélben (igaz levél érted, igazi) egy meghívót meg születésnapi köszöntőt. Ma hívott hogy megkapta a levelet. Váháháháhá meg hogy igen mintha rémlene neki ki az a Rhoda Scott. Bazzzzz... azt hittem régi kedvence :))) Na mindegy azért örült neki. Meg még úgysem járt nálam Budapesten, majd most fog.

A bejegyzés trackback címe:

https://csitt.blog.hu/api/trackback/id/tr21010780

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása